SÖÖNDAGG

Hejsan!!

Idag när jag vaknade kom mamma in till mig, hon gav mig örhängen och en jättefin väska<3 När jag hade tittat på det en stund startade jag datan, jag loggade in på msn. Sanna och jag chattade till Sanna bara logga ut utan säga hejdå. Då ringde jag till henne, och då sa hon att hon loggades ut av sig själv och kunde inte logga in igen. Sen frågade jag om hon ville leka, vi skulle mötas ut 20 minuter i 11. Vi hade ingenting att göra, då kom vi på att vi skulle ha med oss någonting som kosstade cirka 50kronor till micknicken med vår klass 3A. Då gick vi till Ica orren, jag skulle köpa godis där fast Sannas mamma skulle köpa någonting för 50 kronot i stället. Men Sanna köpte grillad kyckling och bröd i allafall. Sen gick vi hem, då skulle Sanna äta så jag satt mig framför datorn. Hejdå!! Kanske lägger in en bild på väskan och det sen. <3

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej är nyfiken hur ser väskan ut?Ät inte godis varje dag. Har hört att det inte är bra för tänderna.Men det är gott.Hälsningar Mormor

2009-06-08 @ 15:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0