TISADAG

Hej, idag har jag tid att skriva mycket!!

Dagen började cirka halv sju. Då väckte mamma mig och Nathalie. Vi blev väckta så tidigt för Emil fyller år idag. Han fyller 14 år. Jag ska lägga in en bild på min present jag gjorde. Vi sjöng  happy  birth day. Då vaknade han och så fick han sina presenter. Han blev jätteglad (tror jag). När klockan var kvart i sju gjorde jag mig klar och åt frukost. Vi hade musik på morgonen. Det är inte det bästa i skolan. Men men...  När musiken var slut gick vi till klassrummet, där hade vi tyst läsning. Efter det gick vi igenom ch, g och sh ljudet. När klockan var halv 10 gick vi på rast. Jag gjorde inget speciellt på rasten. Vi skulle gå till skogen idag men det fanns inte så mycket personal till det. Det var bara halva 3:an och halva 1:an som skulle gå till skogen. Då var vi inne på fritids, då tog jag bort min namnskylt och sparade mina saker som skulle sparas och kastade mina saker som skulle kastas i fritidslådan. I 4:an ska vi byta hus så vi måste flytta våra saker. Efter det var det lunch, det blev potatisgrattäng med någon sak. Sen var det rast igen och då körde jag burken. När vi kom in jobbade vi med korsord. Efter det var dagen slut så vi gick hem i det dåliga vädret, När vi kom hem frågade Maja om vi ville ta ett bad, det ville vi. Sen lekte vi sjukhus, hihi. Hejdå från Jennifer!!

PS. jag lägger in bilden sen eller fler!<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0