TORSDAG (lite sent)

Hej, förlåt att jag inte har skrivit något idag men jag har vart ute i det jättefina vädret. Men nu ska jag berätta om dagen.

Idag vaknade jag av att telefon ringde, jag gick upp och svarade. Det var Sanna som undrade om vi kunde leka. Jag behövde göra mig klar men hon kom endå för hon kunde spela lite data. När jag hade gjort mig klar spelade jag. Nathalie, Maja och Sanna spel. Vi spelade labyrinth, jag orkar inte förklara hur det går till för det är ganska svårt. Men det är jätteroligt i allafall. Efter det gjorde jag och Sanna en film, det blev ganska bra. Vi visade deb för Nathalie och Maja, då kom vi på att vi kunde göra en egen stor film. Vi spelade den i skogen med en varg (jag var vargen) en liten flicka (ganska liten var hon och det var Sanna som var hon) en mamma (Maja var mamma) och ett monster (natta var monster).  Filmen blev faktiskt jättebra. Sen kom jag på att jag behövde köpa present till Carolina  som ska ha kalas idag vid halv 6. Sanna földe med mig, vi köpte pennor, sudd, pennvässare och lite till. När vi kom hem valde vi kläder och sen var klockan halv 5 så jag skulle göra mig i ordning för kalaset.  Jag ska lägga in en bild kanske men det kommer lite senare för mamma måste ta kortet och hon är inte hemma nu. När klockan var 5 gick Sanna och jag till Carolina. Vi skulle köra bowling. När vi kom till bowlingen satt vi på oss rätt skor och sen körde vi. Jag fick 6 spärrar och 1 strike på 2 serier. Jag van båda gångerna mot dom som var på min bana. Båda gångerna fick jag 90 poäng. Vi var 8 som spelade och av alla dom kom jag 2:a. Men jag skrev det här inlägget igår men jag glömde att lägga ut det , men nu kommer det. Det kommer mer inlägg idag! HEjdå!

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej Jennifer.Ang bowlingen så tycker jag att du är duktig,det är för att du har lyssnat på mig.Hälsningar Morfar.Vilken dag fart och fläkt,mycket att göra.Film,kalas och bowling.Roligt för dig.Hälsningar Mormor

2009-06-12 @ 13:49:51
Postat av: Majsan

2009-06-12 @ 21:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0