AJ!

                                                                                             HEJ!
Idag vaknade jag 10.05, då satt jag och chattade med Sanna. Då bestämde vi att vi skulle leka. Först hoppade vi stusmatta, och sen körde vi det spelet jag berättade om igår. När vi körde det spelet fick jag bollen rakt på läppen så jag började blöda. Jag sprang in och tittade på min läpp. Den hade blivigt en FLÄSKLÄPP!! Jag vill inte ha den imorgon i skolan i allafall. Men men det händer ibland.  När jag kom ut igen var inte Sanna där, jag sprang in. Efer 10minuter plinga det på dörren, det var Sanna, hon var bara på toa. Sen var vi ute och gjorde stenfigurer, jag kan ta kort på en och visa. Efer luch var jag inne på datorn och sorterade bilder i olika mappar.
mitt stenhjärta, det blev lite suddig bild. MEN MEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0