ENTLIGEN ONSDAG

Hejsan!

Idag på morgonen tänkte jag: yes, entligen onsdag. För idag slutar jag klockan 12. Vi slutar klockan 12 för att vi ska visa upp Åsneprinsen på en onsdagskväll, då tar det tid att visa  det då vi får sluta tidigt. På morgonen viste jag inte vad  jag skulle ha för kläder, det tog öång tid innan jag hittade något att ha på mig. Tillslut hittade jag mina fotbollsbyxor och min pumatröja. Jag skulle ha utsläppt idag men mitt hår var så lockigt, så mamma sa att jag kunde ta platt-tången. Det blev  rakt och fint då. Sen var det dags att gå till skolan, jag tog men mig min basketboll. När jag hade gått en bit kom jag på att vi inte skulle ha någon rast. vi skulle ha idrott istället för rast. Efter idrotten hade vi EA, sen var det lunch. Det var äklig lunch, men som tur slutade vi efter lunch. Efter lunch gick jag hem. Sen lekte jag med  Sanna. Hejdå från Jennifer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0