FERDAG!!

Hej mitt internet hade pajats lite så jag kunde inte skriva då men nu kan jag skriva. Nu är det fredag igen, jag trodde det var tisdag som jag har vart sjuk i tre dagar. Jag gick upp på morgonen och gjorde mig klar. Sen åt jag frokost, men sen var klockan halv åtta så jag behövde gå till skolan. När jag kom till skolan hade vi tyst läsning och sen samling. Idag ska vi bara träna Åsneprinsen, JIPPI!  Vi tränade innan rasten och efter. Efter lunch hade vi gyma, jag trodde det skulle bli jätte kul för det var fotboll. Men mitt lag kom sist av tre lag, jag vet inte om det var för vi var dåliga eller vad det var. Efter gympan gick jag hem, jag skulle klippa mig.  Vi åkte till skärholmen när jag kom hem för Nathalie hade redan kommit hem. Jag skulle klippa mig för första gången på klippoteket som ligger i skärholmen. Vi bokade tid klockan 3. Medans vi väntade på att klockan var 3 köppte vi avslutningsklännig till mig, Nathalie hittade ingen förns vi skulle åka hem. När klockan var 3 gick vi till klippoteket, jag kom på att jag hade glömt  min påse med kläder i en affär. Jag rusade dit, tur, den låg kvar! Sen sprang jag tillbaka till mamma och Nathalie och sen skulle jag klippa mig. Nathalie och jag klippte oss sammtidigt, jag fick en kille som pratade spanska och engelska, han var gäst från ett annat land. Jag tänkte: jag är inte så bra på engelska men mamma hjälpte mig. Jag tyckte att jag blev  jätte fin i håret, jätte.  Hejdå från Jennifer!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du blev supersnygg håret. Hm, blev nästan lite avundsjuk, jag kanske måste fixa mitt snart igen... //Mamma KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM FRÅÅÅÅÅÅÅÅÅN MIIIIIIIIIIIG

2009-05-17 @ 22:41:07
Postat av: Majsan

hej jennifer synd att det bara det är du som får skullden.

2009-05-26 @ 17:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0