FREDAG IGEN

                                                                                   HEJSAN
Idag på morgonen tänkte jag: yes det är fredag. När jag kom till skolan hade vi som vanligt tyst läsning, men idag ska vi bara träna på Åsneprinesen, JA!! När vi hade tränat en stund var det rast, då fortsatte vi med vår masagelek. Men idag hade personalen, altså jag, Sanna och Carolina stängt halva  rasten och hela luchrasten. Istället fick vi masage av Elize, Nicoletta och Malin. Det var skönt!! Efter luchrasten hade vi idrott, vi skulle träna inför våruset, tillsammas i vår klass sprang vi 90varv och det är cirka 800meter. Klssen innan oss sprang 24varv. Försök att räkana hur många mer varv vi sprang??? SVAR__________ kommer imorgon. Hejdå från Jennifer!! vart har alla som skriver kommentarer tagit vägen?

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: august

2009-05-09 @ 11:20:29
Postat av: august

din blogg är jätte snygg och på fotbollen vann vi med 3-1 jag klacka in ett mål snyggaste målet!!!



2009-05-09 @ 11:22:30
Postat av: sanna

jag är här och tittar!

August med ser du!!

haha

kram <3<3

2009-05-12 @ 11:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0