FREDAG OCH LÖRDAG

Idag lite senare skulle jag sova över hos Carolina. Jag städade lite på mitt rum och packade. Sen var det dags att  åka, jag åkte sparkcykel. När jag kom dit lekte jag och Carolina,  det var kul. På lördagen hade vi fotbollsmatch, vi mötte Grödinge. Ibörjan av mathen gjorde Carolina mål. 1-0 men sen gjorde dom mål, NEJ!! Men sen gjorde jag ett mål,JIPPI. Vi vann med 6-1 och jag gjorde 2mål, Carolina 1 mål, Melina 2 mål och Jossefin 1. Ja vi van!!! Grattis pojkar 99 till er match!! Hejdå från Jennifer!! Vem är det som skriver att den andra bloggen var finare och vilken av dom andra, du vågar inte skriva ditt namn, är du feg elller! Hejdå igen från Jennifer!

Kommentarer
Postat av: jennifer

fin blogg, det är inte så många kommetarer, du får så du får en av mig!<3<3

2009-05-10 @ 09:07:22
Postat av: jennifer

vart har alla kommentarskrivate tagit vägen????????

2009-05-11 @ 07:20:06
Postat av: nico

hej jennifer jag såg din blogg och den var fin så jag skriver lite till dig. Ingen skriver till dig men det gör jag och maja ska göra det för hon viste inte hur man gjorde.

2009-05-18 @ 14:48:15
URL: http://sannaeriksson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0