HEMMA

Idag på morgonen kännde jag efter hur jag mådde. Jag hade jätte ont i halsen, snorig och jag hostar och nyser hela tiden. Så jag stannade hemma, jag ville ha slöjd men det gick bara inte, för jag var jätte förkyld. Idag lite senare kan jag skriva lite mer.För nu är klockan bara 16minuter över 8. Jag ska äta frukost för jag har bara tagit en kopp te. Jag ska lägga in några gåtor.Om ni kan den skickar ni svaret på en kommentar. Gör så här: När vi ser en 1och sen gåtan skriver ni på kommentaren: 1 gris kanske, om det är svaret. Sen fortsätter det 2, 3, 4, 5,6, 7och vidare. 1.Vilket ord  har fyra bokstäver och utalas aldrig fel? 2. Vem har en kam men kammar sig aldrig? 3.Vem sover alltid med skorna på? 3.Vem är det som har ett handtag och många tänder? 4.Vilken sten är alltid ihålig? 5.Varför står storken på ett ben? 6.Vilken råtta äter inte ost? 7.När kommer sköldpaddan  upp i 100km i timmen? 8.När börjar ankungen simma? 9.Hur länge sover åsnan på natten? 10.Vad kallas mössens motorcyklar? Man behöver inte svara på alla, men om man vill får man det.Här kommer några: alla barnen! 1.Alla barnen fryser, utom amin, för han sitter i en kamin. 2.Alla barnen går på toaletten,utom Dieter,för han sitter i torkskåpet och skiter. 3. Alla bernen åker skidor,utom Dan, för han sitter i en gran. Jag skriver mer sen. Ha det gott igelkott!! Kramar från Jennifer!!
Min katt Dexter<3<3

Kommentarer
Postat av: navii

Jaaoo..

2009-05-11 @ 12:32:05
URL: http://navii.blogg.se/
Postat av: sanna

1.bara

2.tuppen

3.hästen

3.lås

4.grotta

5.den vilar(det är sant)

6.damrottan

7.när den blir sparkad

8.när den blir simkunig

9.tills den vaknar

10.katt



det var två 3

kram sanna<3<3

2009-05-12 @ 11:30:46
Postat av: jennifer

Om ingen annan gissar vinner Sanna!

2009-05-12 @ 13:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0