HIT OCH DIT OCH IDAG

                                                                                   Hejsan svejsan!

Idag har det vart en rolig dag, jag har förberätt mig för mitt utväklingsamtal imorgon kl.13.30-14.00. När jag kom hem åt jag en skol glass, sen kom Emil och sa att min blogg var fixad. För den har ju han pajat, det har blivigt omgjort och sånt men nu är bloggen klar. Ja men Emil kom in och sa det, men jag trodde inte på han, men jag gick in och tittade och det var sant!! Tack tack tack tack tack tack Erica som har fixat min blogg!! Men nu ska jag stäga. Jag lägger in en bild.
det är till Erica för hon är så snäll!!
också till Erica!


Kommentarer
Postat av: Erica

thihihi ^^)

tack tack va gullig du är =)

2009-05-06 @ 16:41:48
URL: http://eriwca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0