IDAAAAAAAAAAAAAAAAG

                                                                        Hej igen!!

Efter frukost frågade mamma om jag ville ta ett bad. Jag sa: ja det vill jag. Jag gick upp och skurade ur badet, för det är så stort. När jag hade badat kom mamma upp med en kopp te. När jag hade druckit upp tet satt jag och spelade data, jag spelade på spela.se. Det var tråkigt, så jag spelade lite conter strike (cs) men det var inte häller kul. Jag kände att jag var   mamma trodde att jag hade feber. När jag spelat lite spel loggade Sanna in  på msn. Vi bestämmde att Sanna skulle på fika hos mig kloclan 1. Båda var sjuka så vi smittar inte varan. Sanna skulle till docktorn så jag gick när för att äta lunch. Jag tog tomtegröt, det var gott. Efter lunch gick jag ich vilade lite, men sen var det dags att göra i årdning fikat. jag gjorde äppeljuce och massor med kakor. När Sanna kom hade hon 2chokladbollar med sig. Båda tänkte:vad mycket vi ska äta. Men sen pratade vi och åt lite. När vi hade ätit upp spelade vi buzz, det var jätte kul!!  Sen gick jag upp och chattade med Wilma på min fotboll, jag sa att jag inte kunnde komma på fotbollen. Men jag kanske får titta. Hejdå från Jennifer! Har någon lyckats lösa mina gåtor??? Jag ger er svaren iomrgon. Hejdå igen från Jennifer!
En kossa som jag tog kort på en gång, det var inte så länge sen!<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0