IDDAGGG

Idag på morgonen var det en vanlig dag, eller det var torsdag den 7maj. Jag gick till skolan med Sanna, mamma skulle komma halv 2 för idag ska jag ha utväklingsamtal. Vi hade engelsaka först och sen gjorde jag lite i räknestegen men Nicoletta. När klockan var kvart över 9 skulle den andra gruppen åka och bada(tigrar) men inte jag. Så vi som var kvar gick ut på rast, då spelade jag king. När vi kom in fortsatte vi med räknest egen och jag gjorde lite stavning 2. Det var faktist jätte rolig dag idag!! När klockan blev halv 12 var det lunch, det blev blodpudding. Det var inte så gott. På lunchrasten hade jag, Sanna och Carolina öppnat en spa affär, man fick:kottmasage, heldags behandling, stenbehandling, bladbehandling, benbehandling, armbehandling, ryggmasage och lite till. Men nu var rasten slut och vi behövde gå in. Ja men nu går vi vidare till mit utväklingsamtal! Det gick jätte bra!!
min maskot på min fotbollsmatch idag!

Kommentarer
Postat av: carro

fin bild!!!!

SEGELTORP äger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-05-08 @ 14:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0