JÄTTE KUL

hej!

Idag  efter middagen gick jag ut med natta. Vi körde våran lek på studsmattan, jag ska berätta hur den går till. På  studsmattan har vi skyddsnät, det man sätter upp det med är stollpar. Vi annvänder vi som mål. Sen har vi en plastboll så ska man sitta ner och slå bollen i varanns mål.(med händerna) Om bollen kommer på sidorna ska man slänga sig efter bollen kanske så man lanndar på huvudet. Som jag gjorde, jag slängde mig på axeln så jag knäckyr den. Fast mitt huve kom  först sen axeln. När jag ställde mig på knä kändes det som om jag hade tappat anndan. Men natta och jag bara skrattade, HAHA det var faktiskt jätte roligt när jag gjorde illa mig. Jag sköt natta i huvudet många gånger. Natta är min storasysster som heter Nathalie<3 I love Nathalie<3 När vi kom in skrattade bi jätte mycket för natta sjöng en låt som vi hittade på när vi var små. Den är så här: skyll inte på pångo! HAHA! Sen åt vi godis och tittade på TV.
Tjadå önskar Jennifer!
                                                               Man kanske inte skriver önskar nu, men det gör jag!

                                                          Kram Jennifer Gransten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0