LANDET

Hej!

Jag har inte skrivigt på så länge för i torsdags åkte jag till landet. Men jag han inte skriva innan jag åkte<3<3.

                                                                      PÅ LANDET
Idag åkte jag till landet, det tog en timme och 40 minuter ungifär för det var mycket köer. På bilresan sov jag och tog kort på min sovande storasyster Nathalie. Efter 1 timme och 40 minuter var vi framme, då skulle vi äta. Det är min mormor och morfars land, det glömde jag säga. Men till middag åt vi grillad fläskfile och omelett, det var jätte gott. Sen fick jag två bullar och lite cider. MUMS! På kvällen tittade vi på en film som hätte ´´dansa med vargar´´men vi såg inte hela. Nästa dag vaknade jag sammtidigt som mamma. Mormor vaknade först så hon hade gjort i årdning  frukost. Sen tittade vi klart på ``dansa med vargar´´, den var bra.  


1.jag i skuggan!
2.en hund sonm var grannar till landet!
3.jag på berget!
4.hunden när den ligger ner!
5.jag på doms traktor!
6.firådet där man har krattor och sånt!

KRAM JENNIFER!!<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: gustav

vad orätvist det tar c:a 6 timmar för mig att åka till landet

2009-05-08 @ 14:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0