LEDSEN OCH MATCH

Hej igen!
 
Idag klockan 5 skulle jag åka på fotbollsmatch, mamma och jag gick ut och skulle öppna bilen. Det gick inte att öpnna den. Batiriet var slut, det laddas upp av bilen men vi kom inte in i den. Mamma fick ringa runt till sina kompisar och se om dom kunde köra oss till matchen. Tillslut kunde Marie, vi gick till henne. Hon föllde inte med på matchen så mamma fick köra. Vi kom dit  10 minuter innan matchen så jag fick värma upp själv. När matchen började sprang jag på målvackten, eller jag skulle skuta på fritt läge och så kom framför mitt ben så hon fick bollen på sig. Jag gjorde inget mål men jag kämmpade som jag aldrig gjort förut. När matchen var slut hade vi vunnit med 4-1. JIPPI!  Nu ska jag säga vad jag är ledsen för. Det är så att varje gång några kompisar och jag gör någonting som kanske någon har missförstårt, så är det jag som får skullden. JAJA nu orkar jag inte berätta mer om det. Idag saknade jag mormor och morfar<3

Hejdå från Jennifer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0