LITE LÄNGRE INLÄGG<3<3

                                              Hej, idag tänkte jag skriva ett lite längre inlägg!

Idag på morgonen viste jag att jag skulle vara hemma från skolan för att igår hade jag feber. Jag gick upp klockan 7, då åt jag frukost. Sen gick jag upp och satte mig framför datan. Först var jag inne på msn, men det var bara en som var inne. Men sen skulle hon till skolan så jag fick spela: Mario Forever. Det är ett Mario spel med olika banor. Men sen kom det en sak som jag hatar, det är: Game over!! När det står det är det att man har förlorat. Nej Nej tänkte jag. Så jag bestämde mig för att inte spela det mer.Jag skulle ge svar till gåtorna idag men det är ingen som har gissat så jag får ta det imorgon. TRÅKIGT att ingen har gissat!!! Sen tittade jag på massor med bloggar, dom är värkligen fina. Idag ska jag till tandläkaren, men bara på en visning, vipps jag måste borsta tänderna riktigt noga. Sen  tittade jag  på TV, det är playhouse Disney, det är för dom som är lite mindre. Det  är:Mina vänner tiger och puh. Det är så tråkigt!! Men jag får spelade data istället för att titta på TV kanske. Efter det  måste jag göra mig klar för jag ska till tandläkaren. Innan jag gjorde mig klar chattade jag med Sanna, för hon är fortförande sjuk. När kloclan var halv 11 skulle vi åka. Det var bara ett problem, bilen startade inte. Mamma sprang över till Sanna och frågade om Sannas pappa kunde hjälpa med startkablarna. Jag säger bara det här är inte första gången bilen inte startar. Men Sannas pappa fick köra upp sin bil på vår parkering så vi kunde koppla in startkablarna. Sanna och jag satt där ute och tittade, det var jätte kul. Tillslut fick dom igång vår bil så vi kunde åka. Vi åkta till Fruängen, det är det jag går till tandläkaren. Sen satt vi oss i väntrummet, efter några minuter skulle vi sätta oss utanför där vi skulle gå in. Vi skulle gå in i rum 5. Vi gick in när dom sa: Jennifer Gransten. Dom tittade snabt och sa att jag skulle få tandställning om cirka 2år. I den stolen man sitter i åkte jag rutchkana i när vi skulle gå där ifrån. HIHI det var kul!! Sen åkte vi hem. Hejdå från Jennifer!!


                                                                                                 Dagens outfit



Rosa tröja
svarta läggings
svart linne

                                                                          

                                                                            Dagens frisyr

Toffs med lite utspritt hår.



KRAM FRÅN JENNIFER!

Kommentarer
Postat av: sanna

jag har gissat!!

och så var det inte kul att titta på, jag gich ut för att få lite luft.

<3<3

2009-05-12 @ 13:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0