LITE MER OM DAGEN

Jag ska berätta lite mer om idag för jag har städat klart nu. Idag på morgonen gick jag till skolan, i skolan hade vi som vanligt tyst läsning. På onsdagar åker vi på simskola, eller inte jag, jag klarade simprovet första gången men det är bara en kvar nu under dom här veckorna som gått. Så om ni förstog rätt så var vi på simprov för ganska många veckor, man skulle simma 25meter och göra bra bentag och armtag.Det är bara en kvar nu. Så nu  tror jag att man förstår, för innan var det lite otydligt. Efter tyst läsning hade vi samling, det var lite långtråkigt för vissa pratade så mycket. Men sen hade vi klassråd, då bestämmer vi saker, idag var det:1.högläsning, 2.klassens timme och 3.bibliotek. När kloclan var kvart i 10 sa jag att våran idrott började om 5minuter, alla började springa till idrotten. Men vi han dit, på idrotten hade vi lekar, det var kul. När vi kom tillbaka i klassrummet hade vi E.A (eget arbete), jag jobbade med räknestegen, Sanna och Nicoletta satt breve mig och gjorde också räknestegen. Jag ska bara fråga vem som har skrivigt: tycker den  förra var finare.. den här var ju inte ens fin!! Säg vem det är bara, jag blir inte arg. Jag tror det är någon i min klass, men säg bara vem det är.
Kram Jennifer!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var jag

2009-05-06 @ 18:00:17
Postat av: Anonym

säg ditt namn

2009-05-06 @ 20:15:23
Postat av: Emil

det var ingen i din klass pucko det var jag

2009-05-08 @ 15:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0