LITE MER OM DAGEN<3

                                                                                          Hej igen!

Idag när jag hade skrivigt inlägget som heter OnSdAg åt jag lunch. Efter lunch tog jag en apelsin. Sen gick jag upp på mitt rum och vilade lite, för jag är fortförande sjuk. Det ganske man inte förstog på det andra inlägget när jag var ute och fottade och sånt men jag är sjuk. Jag kanske kan gå i skolan imorgon, jag får se. När jag hade vilat lite gick jag in på msn, det var bara Sanna som var inloggad, eller det är mitt på dagen, vilka andra skulle vara inne när det är skola. Om du ni har läst dom andra inläggen så vet ni att Sanna är sjuk. Vi chattade en stund men sen skulle Sannas mamma har datan så hon loggade ut. Jag satt där själv och hade tråkigt, men sen kom jag på att jag skulle gå in på youtube och titta på lite grejer så jag gjorde det. Men sen blev det långtråkigt så jag städade mitt rum, ingen storstädning men Sen kom jag på att mamma hade sakt att jag ska dammsuga och moppaa mitt rum idag. Jag sprang ner och frågade mamma vart dammsugaren var, mamma tänkte lite och sen sa hon:den är i emils rum(min storebror). Då sprang jag upp igen och hämtade den, sen började jag att dammsuga. Där min papperskorg hade stott hade det blivigt ett stort svart märke, men det fick jag bort när jag moppade. Nu ska jag, jag vet faktiskt inte vad jag ska göra nu. Jag får hitta på något, om det är nogot roligt skriver jag om det ikväll. Hejdå från Jennifer!!

1.

2.

1.Jag sitter vid eken!
2.Jag ligger vid ekens rot!


100000000000 pussar från Jennifer!

Kommentarer
Postat av: Mormor

hej igen.vackra bilder.vad bra att du städade rummet.har ni ätit något av godiset.tror att ni har det.jag skulle inte klara att vänta till lördagen.skulle köpt nytt.morfar hälsar att du ska bli frisk snart,annars kommer han och bollar med dig.du måste äta c-vitamin.men du äter kanske mycket frukt,det ska vara bra.hälsningar mormor

2009-05-13 @ 16:04:34
Postat av: Anonym

Hei



Det verkar inte som att du är så sjuk. Men jag vet inte men det verkar inte som det för du sprang ju runt med natta på kvällen i måndags........

2009-05-13 @ 20:33:03
Postat av: MAJA

Ojj glömde skriva namn på det förRA.....

2009-05-13 @ 20:34:34
Postat av: jennifer

JA hade faktist feber dagen innan och så hade jag feber i tisdags!

2009-05-14 @ 14:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0