LITE SENARE MED MAJA

                                                                                         Hej igen!

Idag när jag hade gjort lite läxa gick jag in på msn, Maja var inne på msn så vi bästemmde att vi skulle på picknick. Vi skulle mötas ute på vändplan klockan 4. Jag hade med mig lite fika och Maja hade en två mackor och, äppelpäron och dricka. Maja är Sannas storasyster för dom som inte vet det. Vi satte oss på en filt på en gräsplätt. Vi de delade på allt så man fick lika mycket.Vi började med att ta en macka var, och så satt vi och pratade lite och hade kul. Sen tog vi äppelpäron, dom var lite bruna men dom smakade vanligt. När vi hade ätit upp äppelpäronet tog vi chokladbollar och lite annat gott. Vi hade jätte kul!! Sen skulle jag äta, vi år grillspätt, det  var gått! Efter maten grillade jag och Nathalie parsmällov. MM. hejdå nu ska jag gå//Jennifer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0