LÖRDAG

HEJSAN ALLA BLOGGLÄSARE!

Idag vakande jag halv 10, eller jag vakande  inte, min brorsa kom in och väckte mig. Jag frågade varför han gick upp så tidigt men han skulle på fotbollsmatch. Då gick jag till hans rum och tittade när han spelade ett spel på X box 360. Det var ganska tråkigt, men han var bra, jätte. Efter en liten stund blev det rolitgt. Sen satt jag mig framför datan och var inne på KPwebben.  Men sen behövde jag äta frukost för klockan var ungifär 11. Jag gjorde frukost åt min syrra och mig. När vi hade ätigt klart kom Dexter, han var jätteblöt för han hade vart ute på morgonen i regnet. Det här vädret är så himmla tråkigt att vara ute i. Men natta tog en filt och la på Dexter, åå vad mysigt tror jag att Dexter tänkte, han satt faktiskt kvar däe ganska länge. Sen tittade jag och Nathalie på en film, den hätte typ jump in! Den var ganska bra. Sen gick jag upp och var inne på msn, sen skulle jag byta om. När klockan var 1 åt vi lunch, sen spelade jag sims 2. Sen gick jag och satte mig här. Hejdå! 


 
                                                      Jennifer<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0