MÅNDAG 4/5-09

Idag på morgonen väcktes jag av att mamma sa:klockan är 7. Jag hoppade upp ur sängen, jag brukar gå upp 20 i 7 men jag hörde inte att mamma ropade på mig då. När jag kom ner frågade jag mamma farför hon inte väckte mig, hon sa att jag hörde inte att hon ropade så att jag gick inte upp. Men jag han till skolan. Vi hade slöjd, jag gjorde klart min smörkniv, vi får se om jag lägger in en bild på den. Efter slöjden hade vi rast, jag, Sanna och Nicoletta studsa en studsboll mot huset. När klockan var 10över 10 plingade det in, men vi skulle gått in 10 i 10 igentligen. I skolan läste jag för min fröken (Åsa) för att vi ska snart börja med utväklings samtal, der gör vi när dom Nationella proven är klara. På tal om nationella prov så gjorde jag det idag, det var ett spel, men jag får inte säga mer om det för dom som inte har gjort det. Man skulle jobba 2 och 2, jag fick jobba med Sanna. Klockan 2 slutade vi. När jag kom hem åt jag mellis. Hejsandå från jennifer<3
min smörkviv<3
PS HA EN BRA KLASSRESA NATHALIE DS<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0