Måndag den 5/25-09

Hej, någon som är glad?
Inte jag i allafall!

Idag på morgonen ringde Sanna och frågade om jag hade på mig mina KSSS. Det hade jag, och hon med. Sen var det dags att gå till skolan, eller jag åt frukost och det man brukar göra på morgonen. Sen gick vi till skolan. Då hade vi slöjd, jag gjorde 2 saker, men dom är lute hemliga så jag kan berätta det någon annan gång. Sen var slöjden slut och då hade vi rast. När vi hade lekton hörde jag min brorsa och hans kompisar stå och skrika och svära. Åsa (våran fröken) gick och stängde fönstret. Det blev inte så långt inlägg idag för jag ska på fotbollsmatch. Men jag ska berätta lite om varför jag är ledsen. Eller jag kan bara säga att jag inte är glad. Hejdå från Jennifer!

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej

Vad tråkigt att du är ledsen.Undrar varför??? Hoppas det går bra på fotbollen.Vi hörs.

MORMOR

2009-05-25 @ 15:48:38
Postat av: Anonym

nu är jag glad igen, jag undra bara hur det gick på matschen och det var lite tråkigt att förlora så jag var ledsen. Men vi vann med 4-1 jippi!

2009-05-25 @ 20:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0