MÅNDAG IDAG IGEN

Hej alla som är snälla och läser min blogg!

Om det är någon som tror att jag ska ta bort min blogg  så har ni helt fel. Jag ska ha kvar den så länge det går, som ett minne. Jag tackar värkligen dom som har skrivigt så många dina kommentarer<3  Nu ska berätta lite om idag. På morgonen ringde Sanna och sa att hon inte skulle komma till skolan för att hon var sjuk, men hon skojja bara. Hon fråga om man skulle ha kläderna till Åsneprinsen med sig, jag sa att man ska ha det, jag har redan tagit med kläder till Åsneprinsen. När klockan var halv åtta gick jag ut för att hämta min basketboll som jag ska ha med mig till skolan. Sen kom Sanna,då gick vi till skolan. Då hade vi slöjd( trä och metallslöjd har jag). Jag gjorde 2 leksaker till min katt Dexter<3
Jag lägger in en bild på dom leksakerna till Dexter. Efter slöjden hade vi rast, då körde vi king, det var kul. Vi har bara haft matte idag, eller när skoldagen nästan var slut fick vi choklad muffins av en som kommer från lärarhögskolan, hon heter Jessica. Hon har vart hos vår klass länge och nu ska hon inte vara med oss, TRÅKIGT! Men hon ska vara hos oss imorgon och när vi visar upp Åsneprinsen.  När skoldagen var slut  var det inte fint väder så Sanna och jag skulle dela på ett par galonbyxor. Vi fick ett byxsben var och ha båda benen i, det tog 13 sekinder att komma 1 meter. När vi skulle gå puttade några i klassen oss med fingret, men vi rammlade då. Tillslut orkade vi inte gå så längre så vi fick stanna och ta av oss skorna mitt i det blöta. När jag och Sanna kom hem åt vi mellis hos Sanna. Sen lekte vi lite. Jag gick hem sen, då satt jag mig vid datan och gjorde lite läxa. Hejdå alla snälla som läser min blogg!

Bilden blev lite suddig, men men!

                                                 hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skrev lite fel det blir så när man skriver snabbt!

2009-05-18 @ 17:05:03
Postat av: sanna

den blev lite suddig ja,

ska jag lära dig att göra så att det inte blir suddigt?

<3<3

2009-05-18 @ 17:07:48
Postat av: jennifer

men det går bara ibland och inte göra det suddigt!!



Det var jag som hade skrivigt kommentaren där det stog om stavfelen...

2009-05-18 @ 17:14:54
Postat av: Dexter

Tack, för leksakerna, dom var jätteroliga. Mjau mjau

2009-05-18 @ 18:43:01
Postat av: jennifer

vem är dexter, jag fattar att det inte är han!

2009-05-18 @ 21:17:24
Postat av: mormor

Hej Jennifer.Nu har jag hittat knappen,för stora bokstäver.Tack för det.Leksaken till Dexter är fin.Hälsningar Mormor

2009-05-19 @ 10:21:15
URL: http://[email protected]
Postat av: Urban Moohammed

hej gud vad du är duktig på att skriva i din blogg. Den är värligen jätte fin. Jag älskar den. Jag är ett stort fans av dig. Jag läser din blogg hela dagarn om och om igen.

Urban Moohammed.

2009-05-19 @ 14:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0