MER OM SÖNDAGEN

Hej igen!!
Idag efter luch tittade jag på TV, först tittade jag på robisson, men det var en repris, Sen tittade jag på talang 2009, men det var också en repris. Det var roliga, konstiga, bra och dåliga på talang 2009. Det börjar bli tråkit att skriva på bloggen för ingen skriver kommentarer. Den här helgen har jag faktiskt inte gjort så mycket så jag har inte skrivigt så mycket. Men snart är det en ny vecka och jag kommer skriva mycket mer.
En bild som jag har gjort. Hejdå från Jennifer!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken schysst bild du har gjort! Kanske den snyggaste av dom alla...vilken talang. Du borde delta i talang 2010?!

2009-05-17 @ 22:36:36
Postat av: mormor

hej jennifer.du ska inte sluta skriva,jag tycker att

du skriver väldigt bra.jag läser din blogg varje dag.men jag kan inte svara för vi har ingen meiladress hemma. hur har du gjort bilden.kan inte göra frågetecken. den är jättejättefin.morfar tycker

att det är väldigt bra skrivet av en 10-öring.



hälsningar mormor och morfar.

2009-05-18 @ 10:49:20
Postat av: rosalie

hej jennifer.vad stor du har blivit.vilken fin teckning du har gjort.vilka vackra färger.i helgen var jag på utflykt,vi var ett helt gäng.utanför tumba någonstans.nu är jag på mormors jobb och dricker kaffe.hur mår dexter?han är så söt,har han blivit smal.hälsa de andra. hälsningar från rosalie

2009-05-18 @ 14:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0