OnSdAg

Hejsan!

Igår var jag nästan säker på att jag skulle gå till skolan. Men på morgonen hade jag jätteont i halsen och lite ont i huvudet. Jag gick upp och åt frukost, för jag skulle se om jag blev bättre. Jag blev aldrig bättre så jag stannade hemma.
 När jag hade ätit frukost gick jag och upp på mitt rum. Jag vilade en stund och höll på med min mobil. Sen gick jag till min data och chattade med Sanna på msn. När jag chattade tittade jag på TV också, det var det dåliga programmet:Mina vänner tiger och puh. Det är SÅ tråkit det är nalle puh och tiger och massor med djur oc en mäniska. Jag tittar inte på det så mycket så jag vet inte hur det är. När jagchattade med Sanna frågade mamma om jag ville ha the, jag sa ja. Jag gick ner och mamma hade dukat  upp ute, det var faktiskt varmt ute. Hon hade gjort te och till set fick jag frukt. Det var gott. Sen skulle vi ta lite kort, jag började att ta kort på mamma på jätte många ställen. Ibörjan tänkte jag att vi aldrig skulle bli klar för korten blev lite roliga om och om igen. Men tillslut fick vi faktiskt jättemånga fina kort på mamma. Sen var det min tur att få lite kort på mig, det gick lite sådär bra för jag hittade inte riktit min min. Men tillslut fick vi till det. Jag ska lägga in dom bilderna. Jag ska också lägga in min outfit idag. Vi får se hur den är.
.
                                                                                            Outfit

1.Vitt linne med blå stjärnor!
2.svarta tights!
3.brun tjol!

                                                    Nu kommer lite bildersom  mamma  har tagit på mig!
1.

2.

3.

4.

5.

6.



1.Jag vid bamby och magnolia!
2.Jag gjorde fel men den blev lite gullig!
3.Jag när jag ligger på våran ek!
4.Jag igen när jag lucktar på en magnolia och står vid bambyn!
5.Jag sitter på vårt bonsaiträd!
6.Jag står i bambyn!


Tack mamma, du har tagit fina bilder idag!<3<3
Jag har tagit på mamma också, här kommer en bild på mamma!
mamma<3


100pussar från Jennifer<3<3

Kommentarer
Postat av: sanna

du har börjat att lägga in jättemånga bilder nu.

det blir roligare, och på vissa bilder kan man bara titta och veta vad du har gjort.

2009-05-13 @ 12:21:25
Postat av: Ida/

hur gammal är din mamma ?!

2009-05-16 @ 20:24:54
URL: http://mjukkisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0