OONNSSDDAAGG

Hejsan!

Idag på morgonen gjorde jag mig klar till skolan. Sen kom Sanna, då gick  vi till skolan. När vi kom till skolan väntade vi tills klockan var 8. Då gick vi in och hade högläsning, inte tyst läsning, mohaha. Sen hade vi samling, det var inte så mycket vi skulle göra på samlingen. Efter det hade vi matte och klassråd. Men sen var det dags för idrott, på idrotten körde vi flag, jag troode det stavades med 2 g, men våran idrottslärare hade inte stavat så i vårt schema. Det går till  så här: man delar upp i 2 lag ( vi hade tre lag då). Sen delar man planen på mitten och ställer konor i mitten. Sen har man konor i målen som andra  laget ska ta. Om man inte är på sin planhalva så kan man bli kullad och då får man gå in i fängelse och vänta på att en kommer och räddar en.  Jag fick ett jätte jätte dåligt lag, så vi förlorade alla matcher utom när vi satt ihop 2 lag bara. Då vann vi!! Jag  tog 5 koner sammlagt och jag brukar ta tre, vissa tar 000000. När jag kom hem från skolan lekte jag burken med Maja, Sanna och natta, natta gjorde illa foten och började blöda så mamma fick tvätta hela foten och linda in den i bandage. Nu ska jag gå och rulla köttbullar till maten och imorgon är vi ska på Opera.
Jag ska lägga in lite bilder för det har mamma saknat<3  Kramisar från Jennifer!
Dagens klädsel kommer lite senare idag, men det kommer andra bilder.
När vi tältade i torsdags såg vi__gissa vad vi såg!
Bild idag!

Jag igår!

Hejdå igen från Jennifer!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nu blev jag glad, vilka härliga bilder. Puss o Kram

2009-05-27 @ 17:51:06
Postat av: maja

Hej!!



Vi såg luftballonger!!!!!!!



//maja<3

2009-05-27 @ 19:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0