OPERAN (sent inlägg)

Hej, förlåt för inlägget kom så sent men om ni läser klart kommer ni höra vad jag har gjort idag.
HAHA en liten rolig bild!!
På morgonen väcktes jag typ kvart i sju, sen gick jag och tog på mig KSSS byxor och min tjejmilen tröja. Sen gick jag ner och gjorde min matsäck, för min klass ska på Opera.Sen var det dags att ill skolan. När vi kom till skolan hade vi en kort samling sen var det dags att gå till bussen. Vi missade första bussen så vi fick ta nästa. Vi skulle åka till Fruängen och ta tunnelbanan där i från. Det  gick jätte fort att åka till Fruängen! När vi kom dit gick vi till tunnelbanan, då satt vi och pratade lite. När vi kom till T-centralen gick vi av och gick till Oprahuset, där fick vi en guid som skulle visa oss olika rum. Först sa hon att det fanns 12 våningar och 1000 rum. Vi gick först till parketten och tittade på alla målningar och sånt.  Det var jättemycket guld, vi frågade om det var riktigt men det var bara målat guld. Sen var det dags att gå till scenen, fast vi fick bara stå bakom scenen. Efter det gick vi och tittade på en liten föreställning, det var en Operasångerska jobbade på  Operan. Hon spelade olika korta pjäser, eller det var en liten del av en stor förestllning som hon spelade ur. Sen gick vi till typ kungliga saker, har ingen aning om vad det hätte. Men sen blëv alla hungriga så vi satte oss och åt våran matsäck. MUMS!! Efter det var det dags att åka hem. Vi åkte först tunnelbana sen buss. När vi kom hem hade vi en liten rast, då spelade jag kula, jag hade inga kulor men då fick jag några och ställde upp några pirramider och van jätte många kulor.14 små vanliga och en som kanske är en 15 om det heter så. När jag kom hem lekte jag med Maja och Sanna, sen var klockan mycket så jag behövde fixa mig innan innebandyn, fast idag spelade vi ute. När jag kom hem var klockan 4minuter över sju. Då åt jag mat och sen städade jag. Pussisar från mig!<3<3

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej snygg i håret och fina kläder har du.Vilken rolig bild på katten eller var det du???Hälsningar MORMOR

2009-05-29 @ 12:55:28
Postat av: morfarv

du är en riktig hejare på att skriva,du måsta ha mycket som rör sig i din skalle.

hälsningar från morfar

mormor hälsar också.

2009-05-30 @ 13:51:22
Postat av: morfar

Du är en riktig hejare på att skriva. Du måste ha mycket som rör sig i ditt huvud.

hälsningar morfar.

mormor hälsar också.











ycket som rör sig i roten. roten betyder huvudet.

2009-05-30 @ 14:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0