PÅ KVÄLLEN

                                                                                  Hej!!
Idag på kvällen gick jag och mamma ut, vi skulle plocka lite blommor. Mamma plockade en jättestor bucket med dina blommor. När hon hade gjort det frågade hon om jag ville plocka en liten bucket. Jag svarade såklart JA! Jag gick ut och började plocka, sen hörde jag att det var någon som knackade på mig, jag tittade upp, det var Maja och Sanna. Dom vinkade till mig och jag vinkade tillbaka. När jag kom in satt jag mina blommor i en vas och plaserade ut dom på ett fint ställe. Sen gjorde mamma och jag lite fint. Jag har tagit bilder på det så ni kan få se. Här kommer bilderna.


1.

2.

3.


4.

5.

6.


1.Blommor som jag och mamma la i vatten!
2.stor buketten som mamma plockade!
3.Fruktskålen!
4.Fina ljus!
5.En blomkruka och 2fina blommor!
6.Godisskålen som vi ska ha på lördag. GOTT HAHA!

Hejdå från Jennifer!! Trevlig kväll! 10000000PUSSAR FRÅN JENNIFER!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Det blev lite stavfel, men när man skriver fort blir det så. Sen vet jag att plaserade stavas med c.

2009-05-13 @ 07:58:08
Postat av: mormor

hej jennifer

din blogg är jättefin blommorna är vackra.godiset vill morfar och jag ha för det ser så gott ut.många hälsningar mormor

2009-05-13 @ 10:48:54
Postat av: jennifer

Du har lärt dig hur man skriver kommentarer nu! bra<3

2009-05-13 @ 14:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0