Söndag

Hej!

Idag på morgonen ringde det på nattas mobil, det var Maja som undrade om vi ville gå ut.  Jag skulle bara göra mig klar och sen ringde jag Sanna. Jag frågade om vi skulle leka, vi skulle mötas ute fem över nio. När klockan var tre minuter över kom Sanna till mig. Vi gick ut och spelade king, men det blev tråkigt så vi fixade djur.nu till Sanna. Sen gick jag, Maja, natta och Sanna till lekparken, vi skullemköpa glass bredvid. Klockan var bara kvart över 10 och det öppnade klockan 12. Vi gick lite längre bort och så hittade vi en annan liten pizzeria, men dom öppnade 11, men nu var klockan halv 11 så vi lekte lite medans. När klockan var 11 öpnnade det. Då köpte vi en glass var. MM !! Sen gick vi tillbaka till lekparken och åt glassen. Sen gick vi hem och hade vattenkrig. Hejdå!



                                                                                                         Jennifer<3

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej det där med glass låter gott.Kanske man ska äta en i morgon.En Magnum kanske.Ta det lungt på mattan,så ni ej gör illa er.Många hälsningar Mormor

2009-05-25 @ 12:43:32
Postat av: jennifet

2009-05-25 @ 15:17:48
Postat av: Anonym

jag råkade skriva jennifet, men jag mena jennifer. Jag tog en magnum om ni undra!

2009-05-25 @ 15:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0