Sätrabadet

Hej igen, jag stavade fel på  sätra badet i det inlägget innan men det stavas sätrabadet.

Efter lunch åkte vi till sätrabadet, vi badade i det kalla vattnet, fast efter en stund blev det varmt.  Sen åt vi glass och hade jättekul. Vi  badade 3 eller 4 gånger. Innan vi skulle åka hem var vi i en liten lekpark. Sen var klockan 5 och det var dags att åka hem. När jag kom hem städade jag lite mer på rummet så jag var helt klar. Efter det åt jag middag. Sen gick jag till Maja och Sanna. Sanna och jag lekte med våran nya granne Lukas och hans kompis Lilly. Vi lekte i sandlådan och på deras lilla berg med bilar och stenar. Sen gick jag in och satt mig framför datorn. Nu ska jag duscha för det kom lite sand i mitt hår när jag, Sanna, Lukas och Lilly lekte i sandlådan. Pusssssssssssssssisssssssssssssssar från Jennifer!


Kommentarer
Postat av: Mor

Man tackar! Härligt med mors dag. Vad dukig du är, duktigare än de flesta vuxna till och med. Bäst helt enkelt. Kramis bananis på dig!

2009-05-31 @ 16:47:42
Postat av: mormor

Hej skulle ej bada om det är kallt i vattnet.Men jag är en badkruka.Kul för er med nya grannar.Det där med glass låter jättejätte gott.Hälsningar Mormor

2009-06-01 @ 15:12:50
Postat av: Carro

Du stavade aldrig fel på Sätrabadet tror jag.

2009-06-01 @ 15:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0