Tisdag!!!

                                                 Hejsan alla!
 
Idag på morgonen var jag jätte jättetrött, jag vet inte varför. När jag gick gjorde jag mig klar till skolan. Jag  fick gå
 själv till skolan för Sanna skulle ta stickprov. När jag kom till skolan kom jag på att det var musik, jag gick dit. Men jag var den första tjejen så jah viste att jag inte hade kommit föesent. På musiken var et inte så kul, musik är inte min grej, kanske sjunga lite men inte dom sångerna. Efter musiken gick vi till klassrummet, då hade vi tyst läsning, vi har det varje morgon. Då hade Sanna kommit tillbaka, hon sa att hon hade tagit 12 nålar i armen, men hon sa att det känndes som att man tar hårspenets späts i armen. Om ni vill veta mer om det får ni gå in på Sannas blogg: www.sannaericsson.blogg.se, jag är inte säker på att hon har skrivit om idag. Sen hade vi samling, vi förlorade på klocktävlingen. Idag har det vart en jobbig dag, på lektionen satt jag utanföe klassrummet med 2 andra, dom störde mig så himmla mycket. Till lunch blev det äklig fiskgratäng!!!  När vi kom hem bästemmde vi att vi skulle sova i tält torsdag till fredag, vi bästemmde också vad vi skulle ta med oss. Jag berätter mer om det på fredag. Jag hade tänkt att lägga in en bild på mig hur jag har klippt mig men jag hade toffs idag och det är inte lika fint. Jag lägger in den bilden när jag har utsläppt och är extra fin. Ha en bra fortsättning!



                                                                                                                  /Jennifer Gransten!<3

Kommentarer
Postat av: sanna o jennifer

hej mig själv!!

vad fint du har skrivit!!!!!!!!!!

kram jennifer<3<3<3<3

2009-05-20 @ 14:04:07
Postat av: Majsan

hej!! vilken kul bild av kattaen med en milon på huvudet!!!

2009-05-31 @ 10:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0