TISDAGGGG

            Tjenixen!

Idag på morgonen satt jag på mig KSSS byxor och en tröja med döskallar.  Sen gick jag in i badrummet och skulle göra en frisyr, men mitt hår var så stårt så jag plattade det. När klockan som vanligt var halv 8 kom Sanna. Då gick vi till skolan. Idag har vi haft musik, tyst läsning, samling, rast, matte, lunch och korsord. Det var några som fick kvarsittning för dom kom för sent men det var inte jag. Jag  ska fråga Sanna om hon vill hoppa studsmatta nu. Det blev inte så långt inlägg men det kanske kommer ett senare idag! Hejdå från Jennifer


Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Hej på dig.Bra att du fixar håret.Det där med byxorna fattar jag inte.Det där med sången tycker att du sjunger BRA.Som en liten lärka.Vi längtar och tänker på dig.Men vi ses snart. . Mormor

2009-05-27 @ 14:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0