TORSDAG

                                                                          Hejsan bloggen!

Dagen började med att mamma ropade att jag skulle gå upp för det var skola. Jag är frisk nu, BRA! Jag gick och klädde på mig. Sen gick jag ner och åt frukost, jag hade en halv timme på mig att äta frukost så jag tog det lungt. När klockan var 20 minuter över sju ringde Sanna, hon sa att hon inte skulle komma till skolan. Jag skulle gå med Emil då, när jag pricis skulle gå kom Maja. Maja frågade om jag ville gå med henne, det ville jag såklart. När vi gick till skolan fick jag ett tuggummi av Maja,tack Maja<3 När jag kom till skolan bästemmde vi vilka kläder vi ska ha på Åsneprinsen. Det var bara dom som var kalasbarn som bästemmde, vi ska ha vita och ljusblå kläder. Sen var det dags att gå in för klockan var 8. Vi gick in och då hade vi som vanligt tyst läsning en halvtimme. Efter den tysta läsningen hade vi samling, vi hade klocktävling, jag har inte berättad vad det är. Nu ska jag förklara vad klocktävling är: Vi har olika  grupper, grupp 1(jag är med i grupp 1), grupp 2 och grupp 3. Vi ser vilka som har klocka vid borden. Idag hade alla vid mitt bord klocka så vi hade full pått altså 9 klockor. Vi vann för dom andra borden hade en sjuk i sin grupp. JIPPI!! Vi har klocktävling för vi ska lära oss klockan. Det var lite svårt att förklara men fråga på en kommentar om det är något ni undrar över. Efter samlingen hade vi bild, vi skulle göra fram och baksida till våra datumblda så vi kunde sätta ihop dom. Min framsida hade 2 gula solar och så hade jag skrivigt Mina datumblad med grön text.  Baksidan var ranndig med gul och grön. När klockan var halv 10 var det rast, på rasten spelade jag fotboll det var kul. När klockan var 10 var rasten slut, då hade vi matte. Sen var det luch och matte men nu orkar jag inte skriva om skolan. När jag  kom  hem hade jag jätte mycket läxa för jag har vart sjuk, jag började göra lite matte och när jag var klar på ena sidan av boken kom jag på att jag hade räknat plus  istellet för  minus. Men nu ska jag göra klart läxan. Hejdå från Jennifer! Jag kanske skriver ett inlägg senare! Hejdå från Jennifer<3

Kommentarer
Postat av: august<33

hej du ska tvätta disk bänken med mig. puss august<33

2009-05-14 @ 16:48:42
Postat av: jennifer

2009-05-14 @ 17:48:10
Postat av: gustav

jag ska bara säga en sak. Max hade inte KLOCKA!

2009-05-15 @ 15:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0