1:a advent<3

HALO!


Nu är jag hemma igen. Igår var jag på middag med pappas släktningar. Då var min faster där min sin lilla bäbis Alfred. Det är min kusin. Han är bara 9 månader!
Vi var på någon japansk resturang och på bordet var det som en platta så man kunde koka och steka mat. Först fatta jag ingenting men sen nät vi hade väntat i 2 och en halv timme på maten kom den. Man fick 2 jättestora talrikar, den ena var det kött på och den andra var det grönsaker och nudlar på. På den där plattan var det kokande vatten och då skulle man lägga i sin egen mat där och sen ta upp och doppa det i ägg. Men det var inte så gott att doppa det i ägg så jag gjorde inte det.


Sen åt vi efterätt, det var glass och frukt, det var gott. Idag har jag spelat innebnadymatch mot täby. Första halvlek stog det 2-1 till täby och jag gjorde mål. Men sen skulle Filippa någonstans så hon kunde inte vara med. Då gjorde dom jättemånga mål så matchen slutade 9-1:(

Men förra gången vi möttedom förlorade vi med 14-0 så det var bätre. Eller vi mötte dom också på en cup som vi förlorade med 3-1 :)

Nu ska jag göra mina läxor och sen städa.

Det är också 1:a advent och då ska jag tända det första ljuset som jag är minst! HIHI!

första ljuset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0