23 november 2009

Hi!


Idag gick jag upp klockan 7, då åt jag frukost och tog på mig kläder. Sanna är sjuk så jag ringde maja och frågade om hon ville gå med mig. Hon började kvart över 8 och jag klockan 8 men hon kunde gå lite tidigare. I skolan började vi med högläsning, då läste vi ut hela boken. Efter det hade vi matematik och engelska. Det var bara det vi gjorde under dagen.

På rasten spelade jag schack och och lekte med några 1:or. Det var ganska kul. Nu har jag gjort en ny serie som kommer nu!






FÖRLÅT att det blev lite liten text!

HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

ROLIGT,GICK BRA ATT LÄSA FAST TEXTEN VAR LITEN./MORMOR

2009-11-23 @ 16:44:49
Postat av: Maja.S

Vilken rolig serie

2009-11-28 @ 14:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0