ENTLIGEN FREDAG OCH HALLOWEENFEST

TJENIXEN!!


Vid halv 5 ska jag till Sanna, jag ska åka med henne till halloweenfesten i klassen.
Den slutar klockan 8. Sannas mamma är klassförelder så hon och Sanna ska vara
där lite innan festen för att göra iordning. Jag kommer också att hjälpa till lite innan
som jag kommer vara där lite tidigare. Idag har vi haft Livskunskap, matte,
fast jag var klar med matten så jag arbetade med bild. Ja entligen är det fredag
och nu har vi den sköna helgen framför oss. Jag har bytt om och sminkat mig
till halloweenfesten redan. Jag tar nog en bild när jag kommer hem eller någonting.


Vi ses sen!

puss!

Kommentarer
Postat av: mormor

Ha det så trevligt på festen./mormor

2009-11-06 @ 16:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0