HEMMA HEMMA <3<3

Hejsan igen,det var länge sen!


Nu är jag hemma, jag har varigt hos min mormor och morfar. Jag har ätigt god mat och haft jättekul. Jag och min syster var med mormor på ett danspass. Det var musik och till musiken dansade vi streetdans(stavas?) och massor med andra danser. Vi har också lekt med våra kusiner som bor mittimot. Vi har spelat fotbollsspel och vart ute och spelat fotboll, bandy och andra springlekar. Igår var vi ute och gick bus eller godis, jag var inte sugen på godis men natta och min kusin rasmus ville gå så jag földe med. Vi tog med oss lite äpplen, så när vi gick såg jag några barn som var ute och lekte, vi kastade dit ett äpple och sprang iväg. Det var en rolig halloween!


Idag har jag vart på innebandycup från klockan 11-17.00. Vi skulle spela 4 matcher, första och andra matchen tittade morfar, natta,pontus och rasmus. I andra matchen gjorde jag mål, jippi!! 
När vi hade förlorat 3 matcher var det bara en kvar, den skulle vi vinna! Jag gjorde ett till mål i den matchen, men jag kämpade så hårt jag kunde för att bli matchens lirare. När matchen var slut stog det 3-2 till Älvsjö AIK, jippi!
Men framförallt så blev jag matchenslirare och fick en jättefin tröja som är svart och gulldig, det står matchens lirare på den. Kanske lägger in en bild på den. Vi fick också ett halsband med en stor scorpion som cupen hette scorpions cup. Nu ska typ gå och lägga mig, nee det gör jag lite senare.




Jag lägger in bilderna imorgon istället, hejdå!

Jag tycker att blogg.se har blivit trögt, jag kan inte lägga in en bild!!


Puss puss!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0