IGÅR OCH IDAG

HEJ HOPP I SKOGEN!

Igår skrev jag ingenting men först lekte jag med Sanna efter skolan. Vi lekte till klockan 5 för då skulle jag byta om och åka till innebandyträning. När jag var hemma hos Sanna målade vi en ponnyhäst, haha den blev jättefin. Vi gjorde röda slingor i håret på den. Efter det fanns det färg kvar så vi målade varandra till roliga saker. Ska lägga in bilder på det. Men vi kom på att det inte var till ansiktet, men det funka lika bra. På kvällen åkte jag och köpte godis på godisbåten, mums!

Idag har jag bara vart på innebandymatch i hallonberg. Vi vann med 3-0 och jag gjorde 1 mål, jippi!

Nu ska jag åka med mamma till mormor och morfar fast mormor är inte hemma.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: malin

2009-11-21 @ 10:56:12
Postat av: malin

Hej jennifer. vad roliga ni såg ut och vad ni värkar haft kul. Hej då¨kram från malin<333

2009-11-21 @ 10:57:35
Postat av: mormor och morfar

Hej ni ser ut som godisar.Synd att ni inte kommer när jag är hemma.Har bakat rulltårta,som smakar pepparkaka.Grattis till målet./mormor

2009-11-21 @ 12:05:29
Postat av: Jessica

Tycker att ni ser läskiga ut...

2009-11-21 @ 17:08:40
Postat av: Jessica

Men ändå söta...

2009-11-21 @ 17:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0