JIPPI FREDAG!!!!!!!

HEJ ALLA SOM LÄSER!

Idag på morgonen åkte jag och Sanna till kyrkan för att vi skulle sjunga där idag för alla andra.  Det kom barn 08.30, 09.30 och 10.30.  Vi hade en halv timme på oss och träna lite innan. När dom kom var vi pirriga!
Vi började sjunga ljuset i advent och sen pratade en och sa att hon var ängeln Gabriel och så pratade hon om någon kung jättelänge! DET VAR JÄTTETRÅKIGT när hon pratade!

Jag ska bara säga att det var inte bara jag och Sanna som sjöng, det var 50 barn i kören. När vi var klara med allt var det 30 minuter till nästa. Medans åt vi en pepparkaka var! Sen kom det mer barn och vi skulle göra om samma sak igen och hööra när ängeln pratade. Sen var det en halv timme igen attvänta och då fick vi fika så  det var gott! Sen var det sista gången att sjunga, vi hörde det tråkiga pratet för tredje gången, asså det var jättejobbigt att höra det! 

Efter det skulle vi gå tillbaka till skolan och äta lunch. När vi kom fram hade dom andra mål sina ljustakar så vi fick skynda oss att göra dom klara. Sen gick vi till maten och åt tackos, det var gott. Efter lunch var det rast och sen tränade vi på våran teater och slutade. Då gick jag hem och åt mellis och nu sitter jag här.

Har träning i dag så jag får se om jag skriver innan eller efter. Nu ska jag titta på lite bloggar.


HEJDÅ, skriv kommentarer om ni vill, skulle vara kul.


hihi!!

Kommentarer
Postat av: natta

heej!<3

2009-11-27 @ 21:38:25
Postat av: mormor och morfar

Kul att du sjunger i kör.Du är en sångfågel./mormor

2009-11-28 @ 10:24:04
Postat av: Maja.S

Hej jennifer! Du var jätte duktig på kören.

2009-11-28 @ 14:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0