LÖRDAG

HEJ!

Idag har jag vart hos mormor och morfar, mormor var inte hemma men det var morfar. Vi skulle dit för att mamma skulle lämna några bildäck. Efter det åkte jag, mamma och morfar och köpte pizza. Jag tog det jag alltid tar, BANAN OCH CURRY! Så det var jätegott!!  Men jag orkade inte att äta upp allt så vi la det i en karong och tog med det hem så jag kan äta idag eller imorgon. Sen åkte vi hem, då var mamma och jag ute på tomten och räfsade löv. Det tog ungifär 2 timmar. Vi hade jättekul! Sen har jag städat i 50 minuter också, hihi!

Snart ska mamma och jag ut och springa 3 km. Ska bli skönt som jag inte har sprungit på hela veckan. Nu kommer lite bilder på när mamma och jag var ute på tokten.





HEJDÅ NU SPRINGER VI IVÄG!

Kommentarer
Postat av: mormor

Vackra bilder.Det där med pizza ,avundsjuk.../Mormor

2009-11-21 @ 19:18:33
Postat av: mormor

Vackra bilder.Det där med pizza ,avundsjuk.../Mormor

2009-11-21 @ 19:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0