MÅNDAG :P

HEJ HEJ HEJ HEJ!!


Idag vaknade jag 5 minuter över 7. Då gick jag upp och gjorde mig klar. Sen kom jag på att vi skulle ta svininfluensansprutan idag klockan ett. Jag blev pirrig!

När Sanna kom sa jag det till henne och hon sa att hon skulle ta på onsdag för att hon hade dansuppvisning imorgon och då kanske hon kunde få feber av sprutan. Ja så då blev jag ännu pirrigare! Sen gick jag till skolan med Maja och Sanna. I skolan hade vi vikarie som heter Berit och är 72 år och hon är ändå vikarie, ja det är lite knasigt men ändå bra. För annars måste vi ha någon annan och den vi hade förut en gång slog i bordet och berättade en slaxs saga så vi lärde oss slappna av. Han var VÄRKLIGEN KONSTIG!  Vi började med tyst läsning och sen glosprov. Jag tror att jag kommer att få alla rätt på glosprov. Efter det hade vi matteprov också, det gick jättebra, jag tror att jag kommer att ha alla 127 rätt!

Sen hade vi engelska och halv 10 var det rast.  På rastenVi pratade bara lite. När vi kom in sa Berit att vi skulle ta sprutan nu, jag såg ut som ett frågetecken (?) HAHA, då gick vi dit och så tog vi sprutan. Det gjorde inte jätteont men det gjorde väldigt ont. När man var klar fick man saft och sen gick man tillbaka till klassrummet. Jag väntade på Maja så gick vi tillbaka tillsammans. Den Majan jag gick till skolan med är inte den majan i klassen så ni vet.


När vi kom tillbaka hade vi mer engelska och gjorde lite saker. Sen var det lunch, det blev något som var jättekligt. Det såg ut som senap, ris, makaroner, paprika, bajs som var blandat. ÅÅÅ så ekligt det var!!!!!!!!!!!
Efter lunch hade vi klubboken som är tråkigt! Men jag gjorde mycket i den. Efter det tränade vi på teatern och så berättade Berit att vi ska ha det den 17 december istället för den 14 december. Sen slutade vi och vi gich hem, då åt jag mellis och nu sitter jag här och tittar på tv. Klockan 6 ska jag köra innebnadymatch mot 00, alltså att dom är ett år yngre. Då måste vi vinna annars är det pinsamt.


HA DET BRA!
SPRUTA!






puss<3

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar

Hoppas att du mår bra efter sprutan.Den där lunchen verkar inte så god./MORMOR

2009-12-01 @ 14:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0