SKOLA IGEN

Hello

 

Idag har det vart en vanlig dag i skolan. Vi har bestämt att vi ska ha en julteater, den heter Tomten blir mordärn.

Det som var speciellt idag var att vi började med mattegympa, det är alla mulltiplickations tabeller, vissa är 2 gånger så tillsammans är det 126 tal. Vi ska klara det på 5 minuter och idag tog alla typ 20 minuter på sig. Eller det var nästan i gen som ens blev klar. Jag måste träna träna träna träna träna...

Vi ska också skriva en bok om landskap, alla i klassen har fått ett landskap, mitt är Gotland. Man ska skriva om sitt landskap, det tar 3-4 veckor. Man ska göra lite varje dag. Men jag måste göra matte också, jag har 6 sidor kvar, men det ska vara klart till nästa vecka så jag hinner det. Men idag ska jag jobba med landskapet, matte och träna på multiplickationstabellen. Jag kommer lägga in en bild som jag skulle lagt in på halloween men jag glömde det. Eller hela den här veckan är det väl helloween??



Våran pumpa!

 

Men ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nu kan jag inte lägga in mer bilder nu står det bara att den inte hittar!!!

 

 

 

Hejdå och puss puss <3


Kommentarer
Postat av: jennifer

Fin snögubbe och lykta.Matte är nyttigt för hjärnan.Kämpa på./mormor

2009-11-02 @ 16:48:37
Postat av: jennifer

hej mormor, du måste ändra namnet när du skriver kommentarer. För jag skrev på er datorn när jag var där. Nu står det att din kommentar är från mig.



Puss puss, hihi!

2009-11-02 @ 18:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0