SKOLA :) :(

HEJ PÅ ER!


Just nu har jag lust att blogga, vet inte varför?!

Nu ska jag iallafall berättat hur min dag har varigt. Ja, klockan 7 väckte mamma mig, då gick jag upp och gjorde mig klar. Jag sov i 28 flätor som jag gjorde på mig själv igår så mitt hår var stort,lockigt och fult. När klockan var 20 minuter över 7 åt jag frukost. Innan det ringde sanna och sa att hon var sjuk och kunde inte gå till skolan, men honsa att Maja kunde gå med mig. När jag hade ätit frukost plattade jag mitt hår och satt upp en tofs. Sen skulle jag gå till skolan.



I skolan hade vi matte, på grön linje var det 4 sidor och enklare en blå som jag jobbar på med 8 sidor. Det är dubbelt så mycket som gröna linjen, lite konsigt???  Ja iallafall så gjorde jag 2 sidor på blå linje och 2 sidor  upptakt som är någonting. Jag läste också för Åsa(min lärare) för att jag ska ha utväcklingsamtal på torsdag. Som mål ska jag försöka att nå punkt 18a till våren, om jag inte klarar det så gör det inget. För att man ska ha det när man går ut 7:an och jag går bara i 4:an.



Efter skolan gick jag hem och fikade med mamma. Halv 5 ska vi ut och springa en liten tur.Någon dag ska jag gå och se om jag har snea fötter, då ska jag få specialsulor.


Vi ses kanske sneare!



hejdå!

Kommentarer
Postat av: aleyna

du värkar haft en bra dag!:)

2009-11-10 @ 16:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0