SKOLAN OCH SHOPPING!

HEJSAN HEJSAN!!


Idag efter skolan åkte jag, mamma och Nathalie och shoppade. Jag ska lägga in bilder på det jag har köpt imorgon, jag lovar lovar lovar lovar lovar lovar lovar lovar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi gick i många affärer, men efter typ 2 timmar skulle vi åka hem. Jag sa till mamma att jag ville ta 2 hål till i mitt vänstra öra så jag fick 3 hål på ena sidan och ett på andra. Mamma sa att jag fick göra det NU om jag ville. Jag sa att jag ville så vi gick till Klippoteket. Jag var jättenervös för att det kanske skulle göra jätteont!


Men hon som gjorde sa att hon skulle säga till när hon gjorde det. Så hon sa: pang, nu gör jag det. Så hon gjorde innan hon sa till, haha det var ju bra. Iallfall så blev det jättebra och när mamma såg hur jag hade gjort gjorde hon samma sak. Hihi så nu har vi båda likadant.


Nu ska jag ducha och göra lite saker.
HEJDÅ!






Kommentarer
Postat av: Ida

Hej jennifer hoppas du mår bar efter du tog 2 hål i örat SES I SKOLAN KRAM FRÅN IDA

2009-11-11 @ 19:21:45
Postat av: Jessica

Vad kul och ont vi hade och det gjorde... Snurrigt skrivet. =/ Kram

2009-11-11 @ 21:11:48
Postat av: mormor och morfar

HÄFTIGT/MORMOR

2009-11-12 @ 11:12:26
Postat av: Maja.S

Vilken gullig bild

2009-11-13 @ 20:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0