TORSDAG KVÄLL

HEJ HEJ!


Nu har jag städat mitt rum, som mamma sa åt mig!
Jag har också hittat på ett rim till paketet som är
JÄTTEDÅLIGT! Klockan 8 ska jag se på mammas pojkar.




Flickor 99

Match mot Duvbo 21 november i Hallonbergens sporthall.
Tjejerna var på hugget i matchen mot Duvbo. Vi inledde med mycket bra passningsspel och flera målchanser. Efter 10 minuter gjorde Jennifer vårt första mål. Efter ytterligare 2 minuter gjorde Filippa 2-0 till oss som även blev resultatet efter första halvlek. Vi fortsatte pressa motståndarna på deras sida av planen under andra halvlek och efter 13 minuter gjorde Saga 3-0. Irma och Amanda var suveräna i mål och lyckades hålla nollan. Matchen slutade 3-0 till oss och det var jubel i omklädningsrummet. Härligt tjejer!

 

 

SÅ STOG DET PÅ VÅRAN INNEBANDY SIDA!!

 

 

ses imorgon!

 


Kommentarer
Postat av: Maja.S

Vad roligt att ni vann.. Jag kan inte ens göra ett enda mål

2009-11-28 @ 14:11:22
Postat av: Maja.S

Vad roligt att ni vann. Jag kan inte ens göra ett enda mål

2009-11-28 @ 14:12:30
Postat av: Maja.S

oj! det var inte meningen att det skulle bli 2 gonger

2009-11-28 @ 14:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0