TTOORRSSDDAAGG

Hejsan!

Jag råkade kryssa ner ett inlägg som jag hade skrivit, det var väldigt långt inlägg! Men då får jag skriva om.

Idag har jag inte kunnat skriva ett inlägg och inte skrivit så många i veckan för att vi har haft så mycket matte.  Jah hade 5 sidor kvar och det skulle vara klart till imorgon, men nu är jag klar. Idag har jag vart i skolan, det var en vanlig dag. Men efter skolan gick jag, maja, sanna och natta till bageriet och köpte frallor. Sen gick vi hem och drack varm choklad och åt frallorna. EFter det badade vi hemma hos oss. Sanna ville att jag skulle göra flätor på henne så jag gjorde 19 stycken. Jag komer inte ihåg mer av det jag skrev på förra inlägget. Men  nu ska jag plugga SO. PUSS ALLA BLOGGLÄSARE!!!!


snurriga hjärtan från JENNIFER GRANSTEN!

Kommentarer
Postat av: malin

Hej Jennifer. Jag har inte läst din blogg på lenge men jag läser lite då o då. hej då

2009-11-05 @ 19:59:53
Postat av: Mormor

Det låter jätte gott med nybakade frallor.MUMS /mormor

2009-11-05 @ 21:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0