22.23

HAJ HAJ 




Ja, jag har inte skrivit något inlägg idag men jag har inte haft tid. Jag tänkte inte skriva ett inlägg nu, men min syrra spelar cs och vem kan sova då, pang pom bang!!!  Jag har gjort mycket idag. I skolan på Livskunskapen hade vi tjejsnack. Vi har typ treanglar när tjejerna leker. Alltså att alltid tre stycken leker med varandra. Vi pratade i 60 minuter och sedan fick vi 5 minuters rast. Killarna var ute medans vi pratade och pratade...  Det var faktsiskt kul!! Efter lunch elkte typ hela klassen tjejerna mot killarna. Det var en lek som man skulle springa in i doms andras läger och så jagar man och ja det är lite svårt att förklara... Men efter en stund råkade en tjej i klassen dra en kille i klassen i håret så han blev så arg att  han skrek: JAG SKA DÖDA DIG, men det gjorde han inte förstås. Alla i klassen försökte få bort han för att inte göra illa någon men han blev bara argare och argare och sedan sprang han iväg. Jag nämner inga namn för att någon kanske blir ledsen. Men efter rasten pratade vi ju om det 1 timme till så det gick åt mycket tid. Min fröken Åsa sa att dom andra ska härma mig,Aylin och Sanna, för att vi är så duktiga på att vara ärliga och inte hamna i bråk. Vid halv 2 slutade vi, Sanna och jag ville inte gå hem så att vi jobbade lite extra en timme. Ni kan kalla oss plughästar men det är faktiskt kul att jobba lite extra. Vi gjorde No och då målade vi klart lite bilder och dom var jätteroliga, hahah!!  Vih halv 3 gick vi hem åt mellis hos Sanna, vi lekte lite där och klockan 5 skullle jag, mamma, Nathalie och Emil åka och köpa vinterkläder. Jag ska lägga in bilder på det jag köpte imorgon, jag lovar<33 



Imorgon kanske jag ska och shoppa lite med min syrra Nathalie<3 

Vi ses imorgon!  <3 <3


NU LÄNGTAR MAN LITE TILL VINTERN, ELLER HUR!?

Kommentarer
Postat av: mormor

DU ÄR SÅ DUKTIG JENNIFER.Vacker bild,men längtar inte till vintern./mormor

2009-10-10 @ 15:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0