Entligen fredag<3

Hejsan!

Är det bara jag som tycker att den här veckan har gått fort?? Ja det går jättefort, vi har redan gått typ 8 veckor!!
Idag har vi haft Livskunskap, då gjorde vi som små sketcher(stavas?). Jag fick göra det med Gustav och Viking, men dom bara larvade sig. Så våran sketch blev dålig, jag glömde säga att dom handlade om sänkningar.


På lunchen satt jag med Sanna,Carolina,Malin, Sofia och Elize, vi hade jättekul:)
Vi skrev veckobrev idag också,det är inge kul för att jag viste inte vad jag skulle skriva.
Idag hade 4 stycken klassen timme, det var också kul.

Imorgon har jag fotbollscup, ska bli jättekul. Hejja på mig!

Nu ska jag fixa lite saker på datorn, syns sen!


Puss puss Jennifer!


Kommentarer
Postat av: mormor

Tycker med att veckan gått fort.Gör inget för då blir det snart vår.Lycka till med fotbollen/mormor

2009-10-16 @ 16:11:39
Postat av: Maja

hej! såg du min sketch den var ju pinsam!!!

2009-10-16 @ 22:37:15
Postat av: jennifer

nee min var typ sämst!

2009-10-17 @ 08:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0