FOTBOLL




Idag har jag spelat fotbollscup, det var kul. Första matchen blev det 1-1. Det var bra! Nästa match blev det 1-1, dom andra gjorde mål när det var 10 sekunder kvar:(

Sista matchen spelade jag back för att jag fick så ont i halsen, jag sköt ett skott, det var det hårdaste och längsta skott jag någonsin har skutit. Jag sköt det till Melina så att hon gjordemål. 1-0, det var 5 sekunder kvar sedan så vi vann. Vi ska spela final imorgon, jippi.  Snart ska jag ta ett varmt och sjönt bad, jag har vart ute från klockan 12-16.45. Jag var inne på en sida och hittade massor med glitterbilder, jag lägger kanske in en varje inlägg.

Hejdå!

Mitt och min bästis Sannas hjärta bryts aldrig, vårt ser ut så här:

det bryts aldrig!

Hejdå igen!

Kommentarer
Postat av: mormor

Du är en stark tjej Jennifer.Du måste ätit dunderhonung.Hjärtarna jätte jätte fina.Var rädd om dig./mormor

2009-10-17 @ 20:50:07
Postat av: jennifer

första matchen blev det 0-0!!

2009-10-18 @ 14:48:34
Postat av: carro

När vi mötte djurgåden så blev det 1-1



gick ni vidare i kvartsfinal?????????????



det gjorde inte vi för att vi hade ett mer insläppt mål en djurgården.

2009-10-19 @ 15:53:18
Postat av: eva

Är sanna din bästis blogg sannaericsson??????

jag brukar titta på din blogg 5 gånger om dagen!!!!

2009-10-22 @ 12:38:23
Postat av: eva

Jag har tipsat mina kompisar om din blogg. Så nu vet alla mina kompisar din blogg/////skriv lite oftare!!! SNÄLLA!!!!

2009-10-22 @ 12:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0