FRUKTSALLAD<3

Hej igen allihopa!!


Nu har jag gjort en god fruktsallad med apelsin, banan och riven choklad i, mums! Jag tänkte bara äta en apelsin men jag blev så sugen på fruktsallad istället.

Så här gjorde jag:

1 apelsin, först skalad och sen skärd i småbitar.
1 banan, först skalad och sen skivad.
2 rutor choklad, riven i mini minibitar.
Blanda allt så är det klart.


Innan jag gjorde fruktsallad försökte jag sy en liten kudde. Men när jag skulle sy första styngnet blev det fel och jag blev arg på kudden så jag plockade bort allt. Jag har också städat lite på mitt rum och bäddat sängen. Det är redan mörkt, klockan är bara 20 i 6. Förut gick solen ner vid 10 typ. I natt ska man ställa om klockan, jag tror att man ska flytta bak klockan en timme.




Apelsiner och mandariner.

En apelsin som tar skolfoto, haha!
Där är min fruktsallad! Mums!!





Hejdå alla bloggläsare!






PUSS!


BYE BYE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe den ser god ut

2009-10-24 @ 18:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0